آیا نوشیدنی آب قبل از غذا باعث لاغری می شود! | سرگرمی , کلیپ موبایل , فال , جوک , اس ام اس , sms جدید , مجله تفریحی , عکس جالب,تفریح


کاربران


تبلیغات







مطالب پربحث

جستجو



فال
فال ازدواج



روزانه



فال درخت



میوه



شخصیت شناسی



دوستان


اوقات شرعی

اخبار سایت

تبلیغات متنی

فروشگاه ساز آفتاب

فروشگاه سازی پیشرفته قابلیت اتصال به انواع سیستم های خرید پستی و بانکها

نگاه روشن پارس

میزبانی و خدمات وب


مطلب تصادفی
جدیدترین مطالب






فهرست

صفحه نخست گروه اینترنتی مجله من بازی آنلاین مقالات گالری عکس ورورد به گفتگوی آنلاین تماس با ما

دسته بندی

گالری عکس [1019]
احکام [30]
مصاحبه ها [64]
سینمای ایران و جهان [43]
سریال ایران و جهان [36]
ورزشی [140]
فرهنگ و هنر [184]
کار و تجارت [11]
هواشناسی [18]
اقتصادی [58]
ادبی [39]
تاریخی [34]
اجتماعی [144]
حوادث [215]
هنر آشپزی [360]
خانه و خانواده [19]
موبایل [22]
فن آوری اطلاعات [42]
ترفند کامپیوتر [43]
گالری عکس روز [541]
طنز و سرگرمی [136]
اس ام اس روز [347]
طالع بینی [72]
پزشکی و سلامت [754]
تغذیه [234]
خواص میوه ها [111]
آرایشگری [235]
زنان [81]
مردان [56]
مسایل زناشویی [198]
داستان کوتاه [97]
مدل لباس و فشن [141]
مدل مو [31]
مدل کیف و کفش [14]
مدل جواهرات [15]
دانستنی ها [484]
روان شناسی [196]
مذهبی [19]
مجله خانواده [169]
خدماتی [0]
خودرو [26]
فال روزانه [651]
دیدنی و شنیدنی [1049]
جام جهانی 2010 [292]
خواص مواد و گیاهان [102]


تبلیغات



نظرسنجیی

   این سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟


       

  1. بسیار عالی
  2. عالی
  3. خوب
  4. متوسط
  5. ضعیف

        

آمار سایت
افراد آنلاين : 8
امروز : 1641
ديروز : 2347
اين هفته : 6647
اين ماه : 11341
امسال : 56355
کل بازديد : 143741
کل مطالب : 8581

مقالات برتر
سایت ساز مهر نسخه دوم - جدید

جعبه پیام

 
نام :
متن :
 

خروجی سایت


محققان در آمریکا می‌گویند که نوشیدن آب قبل از غذا می‌تواند به کاهش وزن بدن کمک کند.

 دانشمندان در ویرجینیا دریافتند: افرادی که رژیم دارند در صورت نوشیدن دو لیوان آب پیش از هر وعده غذایی، پنج پوند (دو کیلو و 270 گرم) وزن کم می‌کنند. آنها این موضوع را بر روی 48 بزرگسال که طی 12 هفته به دو گروه تقسیم شدند، آزمایش کردند.

محققان می‌گویند: در حالی که نوشیدن آب ـ با کالری صفر ـ می‌تواند باعث احساس سیری شود، آب زیاد هم می‌تواند خطرات جدی داشته باشد.

محققان یافته‌های خود را در نشست ملی انجمن شیمی آمریکا در بوستون ارائه کردند.

همه بزرگسالانی که در این مطالعه شرکت کردند، 55 تا 75 سال داشتند. اعضای گروه اول یک رژیم کم کالری مصرف کردند اما پیش از غذا هیچ آب اضافه‌ای ننوشیدند. اعضای گروه دوم یک رژیم کم کالری گرفتند اما پیش از هر وعده غذایی دو لیوان آب نوشیدند.

طی یک دوره 12 هفته‌ای آنهایی که آب نوشیدند، بیش از هفت کیلوگرم وزن کم کردند در حالی که سایرین کمتر از پنج کیلوگرم وزن کم کردند.

مطالعه‌ای در گذشته نشان داده بود که افراد میانسال و سالخورده که پیش از وعده غذایی دو لیوان آب می‌نوشیدند در جریان مصرف آن وعده 75 تا 90 کالری کمتر می خوردند.

پروفسور برندا داوی از اعضای ارشد گروه پژوهشگران از دانشگاه ویرجینیاتِک گفت که علت آن ممکن است این باشد که آب شکم را پر می‌کند.

او گفت: مردم باید آب بیشتر و نوشیدنی‌های شیرین و پرکالری کمتری بنوشند. این یک راه ساده برای کمک به کنترل وزن است.

به نوشته بی بی سی، محققان می‌گویند که نوشیدنی‌های رژیمی و سایر نوشیدنی‌هایی که در آنها از شیرین کننده‌های مصنوعی (بدون کالری) استفاده می‌شود نیز ممکن است به کاهش مصرف کالری و وزن کمک کند.

دکتر داوی گفت که یک نوشیدنی گازدار معمولی حاوی حدود ده قاشق چایخوری شکر است. این مطالعه با کمک مالی موسسه خیریه "بنیاد تحقیقات بهداشت عمومی و آب" انجام شد.


  دیدگاه شما : [0] نظر   رای به مطلب :

تگ ها :

با عضویت در این سایت هر ماه برنده یک سفر به جزیره کیش شوید - همین حالا عضو شوید ...


موضوع : پزشکی و سلامت -
تعداد بازدید : 85 بار
ارسال شده در سه شنبه ۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۷:۱۶











پرامتیازترین مطالب
پربازدیدترین مطالب
گالری عکس