ظهر قهوه بنوشید!! | سرگرمی , کلیپ موبایل , فال , جوک , اس ام اس , sms جدید , مجله تفریحی , عکس جالب,تفریح


کاربران


تبلیغات







مطالب پربحث

جستجو



فال
فال ازدواج



روزانه



فال درخت



میوه



شخصیت شناسی



دوستان


اوقات شرعی

اخبار سایت

تبلیغات متنی

فروشگاه ساز آفتاب

فروشگاه سازی پیشرفته قابلیت اتصال به انواع سیستم های خرید پستی و بانکها

نگاه روشن پارس

میزبانی و خدمات وب


مطلب تصادفی
جدیدترین مطالب






فهرست

صفحه نخست گروه اینترنتی مجله من بازی آنلاین مقالات گالری عکس ورورد به گفتگوی آنلاین تماس با ما

دسته بندی

گالری عکس [1019]
احکام [30]
مصاحبه ها [64]
سینمای ایران و جهان [43]
سریال ایران و جهان [36]
ورزشی [140]
فرهنگ و هنر [184]
کار و تجارت [11]
هواشناسی [18]
اقتصادی [58]
ادبی [39]
تاریخی [34]
اجتماعی [144]
حوادث [215]
هنر آشپزی [360]
خانه و خانواده [19]
موبایل [22]
فن آوری اطلاعات [42]
ترفند کامپیوتر [43]
گالری عکس روز [541]
طنز و سرگرمی [136]
اس ام اس روز [347]
طالع بینی [72]
پزشکی و سلامت [754]
تغذیه [234]
خواص میوه ها [111]
آرایشگری [235]
زنان [81]
مردان [56]
مسایل زناشویی [198]
داستان کوتاه [97]
مدل لباس و فشن [141]
مدل مو [31]
مدل کیف و کفش [14]
مدل جواهرات [15]
دانستنی ها [484]
روان شناسی [196]
مذهبی [19]
مجله خانواده [169]
خدماتی [0]
خودرو [26]
فال روزانه [651]
دیدنی و شنیدنی [1049]
جام جهانی 2010 [292]
خواص مواد و گیاهان [102]


تبلیغات



نظرسنجیی

   این سایت را چگونه ارزیابی می کنید ؟


       

  1. بسیار عالی
  2. عالی
  3. خوب
  4. متوسط
  5. ضعیف

        

آمار سایت
افراد آنلاين : 10
امروز : 95
ديروز : 1523
اين هفته : 2754
اين ماه : 7448
امسال : 52462
کل بازديد : 139848
کل مطالب : 8581

مقالات برتر
سایت ساز مهر نسخه دوم - جدید

جعبه پیام

 
نام :
متن :
 

خروجی سایت


محققان می گویند، برای بهره مندی بیشتر از خواص سودمند قهوه در پیشگیری از ابتلا به دیابت ، این نوشیدنی را ظهرمصرف کنید.

به گزارش آمریکن آن لاین ، بیش از این خواص پیشگیری کننده قهوه در ابتلا به دیابت به اثبات رسیده بود اما بررسی های اخیر رابطه زمان مصرف قهوه را با خطر ابتلا به دیابت ارزیابی کرده است.

براساس نتایج این تحقیقات که روی 65 هزار فرانسوب انجام شده است ، تاثیر مصرف قهوه در ظهر در کاهش خطر ابتلا به دیابت به مراتب بیش از زمانی است که این نوشیدنی در ساعات دیگر روز مصرف شود به عبارت ساده تر مصرف قهوه هنگام ناهار ، خطر ابتلا به دیابت را حدود 33 درصد کاهش می دهد.

همچنین نتایج تحقیقات دیگر در برزیل نیز تایید می کند نوشیدن دست کم یک فنجان قهوه همراه با صرف نهار، احتمال ابتلا به دیابت نوع دو را تا یک سوم کاهش می دهد. نتایج این پژوهش پزشکی حاصل 11 سال تحقیق پژوهشگران دانشگاه سائو پائولو در برزیل روی 70 هزار زن است که در مجله تغذیه بالینی آمریکا منتشر شده است.


  دیدگاه شما : [0] نظر   رای به مطلب :

تگ ها :

با عضویت در این سایت هر ماه برنده یک سفر به جزیره کیش شوید - همین حالا عضو شوید ...


موضوع : پزشکی و سلامت -
تعداد بازدید : 206 بار
ارسال شده در يكشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۰











پرامتیازترین مطالب
پربازدیدترین مطالب
گالری عکس